lørdag 21. november 2009

Possibility

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Hei! Jeg beklager at jeg ikke har postet noe på kjempelenge, men det har vært så stress på skolen i det siste. Jeg håper virkelig neste uke blir bedre. Da åpner endelig Monki sin første butikk i Norge!
Her er en liten update på det som har skjedd de siste to ukene
- Vært på Per Spook (Norges første og hittil eneste haute couture moteskaper) utstilling.
- Sett twilight New Moon! Jeg elsket den! (man burde virkelig lese bøkene før man ser filmen, ellers så tror jeg ikke man skjønner noe)
Ja... det var egentlig det, jeg sa den var liten. Har ikke kjøpt noe spennende heller, sliter veldig med å finne ut hva jeg skal ha på meg for tiden. Denne helgen er det julbasar i svenska kyrkan (jeg er jo halvt svensk), så jeg har drukket sesongens første julmust!
Hør på denne fine sangen her.

1 kommentar:

  1. Sv: Tack så mycket! Vilka fina biolder du har hittat! (Y)
    KRAM !

    SvarSlett