onsdag 9. desember 2009

Feil inntrykk

Hei! Jeg må bare si at jeg håper jeg ikke ga feil inntrykk av gamle i det tidligere innlegget. Det jeg mener er at tiden går så utrolig fort og før du vet ordet av det er du ved enden av stien. Som jeg synes er litt trist. Derfor har jeg noen ganger så utrolig lyst til å stoppe tiden.
Når ting skal sies så er jeg utrolig glad i gamle mennesker. De er så vakre. Har opplevd livet. Det er så utrolig koselig å høre eldre snakke sammen om hvordan det var før i tiden.
Hvis jeg kunne ville jeg jobbet med eldre, men jeg har den "egenskapen" at jeg binder meg til mange og at det er sjanser for at jeg blir alt for god venn med de eldre. Slik at det vil bli alt for tungt for meg når de da forlater jorden. Hvis dere skjønner hva jeg prøver å si.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar