lørdag 20. mars 2010

yey

Image and video hosting by TinyPic
Frida Gustavsson er bare 16 år!!! Det er utrolig. via Fashion gone rogue

Beklager for sen oppdatering her... men ja skole, forkjølet og andre ting. I dag har jeg shoppet!! Endelig. Jeg har også funnet ut at det ting er billigere i andre land, som jeg forsåvidt visste fra før. Ta for eksempel Dr. Martens som her i Norge koster ca 1200 kroner, men på nettet koster de mellom 600-800 kroner! Det er sykt forskjell! Eller Converse som her koster mellom 600-700 kroner koster ca 300 kroner på nettet.
Selv om det er så stor prisforskjell har jeg aldri handlet på nettet før, men kanskje det blir en endring på det. Tenker at sko ikke er så farlig, i hvert fall ikke dr. Martens eller Converse som jeg har og kjenner størrelsen på.

Ellers i dag har jeg sett på skins, stått opp tidlig og hørt på musikk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar