fredag 18. juni 2010

Victoria + Daniel

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Kjolen til Victoria er fantastisk, kveldens fineste kjole og vakreste par.
Image and video hosting by TinyPic
Madeleine, alltid like pen, og Carl Phillip
Image and video hosting by TinyPic

Dette blir nok det første og siste innlegget der jeg analyserer kongefamiliens klær.
Jeg kan ikke, ikke la meg påvirke av det store bryllupet til Victoria & Daniel, så derfor lager jeg nå et innlegg her for å poengtere at "wow, jeg er så glad for at jeg er halvt svensk og har svensk blod i årene". I hvert fall etter at jeg så disse bildene av kveldens feiring av brudeparet. Søstrene Bernadotte har alltid kledd seg stilfullt og de er i tillegg utrolig vakre. Dette i motsetning til de unge i det norske kongehuset. Mette Marit har for en gang skyld farger på seg, men overdelen av kjolen er ikke fin og passer ikke til henne i det hele tatt, synes nå jeg. Og Märtha sin kjole ser ut som en gardin.  Håper begge har finere kjoler i morgen.

I am so proud that I'm half swedish, espesially when I saw theese photos of beautiful Victoria and Madde. Then I got a bit embarresd  when I saw the dresses of Mette Marits and Märthas ... Did'nt like them at all. In my opinion they always wear boring clothes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar